vineri, 15 aprilie 2011

Romania - o tara a contrastelor

M-am nascut si trait o perioada de timp pe aceste meleaguri, care se cheama Romania. Am trecut prin cele doua regimuri: Comunism si Capitalism, dupa care am plecat definitiv din tara. Gradinita, scoala si liceul le-am absolvit in regimul comunist, iar facultatea in regimul capitalist. Romania, tara mea natala am iubit-o si o iubesc in continuare, cu toate bunele si relele pe care le-a avut si le mai are inca. Dumnezeu, tara si mama sunt cele mai scumpe fiinte pe pamant. Romania, cu o cultura si o civilizatie milenara, cu oameni harnici si viteji a reusit sa supravetuiasca marilor imperii ale lumii, care ne-au invadat, dar nu au reusit sa ne invinga, pastrandu-ne intacte limba, religia, traditiile si obiceiurile strabune. In prezent, cu sprijinul lui Dumnezeu suntem in elita tarilor civilizate din Europa, suntem in UE. Plaiurile noastre mioritice cu munti, dealuri, campii, Dunare, Delta si mare sunt de invidiat pentru multi straini. Avem o tara minunata cu oameni minunati, si totusi suntem considerati de multi straini o tara a contrastelor. De la oameni cu o inalta cultura si civilizatie, la oameni analfabeti si lipsiti de cele mai elementare reguli de convetuire sociala. De la oameni corecti si muncitori, la oameni raufacatori, care incearca sa traiasca din furturi si alte fardelegi, ajungand uneori chiar sa comita crime oribile. Ceea ce deranjeaza si mai mult este faptul ca unii dintre acesti oameni de nimic reusesc, prin mijloace meschine sa ajunga in varful piramidei. Societatea romaneasca la ora actuala este macinata de multe fapte de coruptie, la toate nivelele, datorita acestor oameni mizerabili. Datorita lor societatea nu se poate dezvolta normal. Datorita lor nu putem avea si noi o autostrada, care sa traverseze Romania in lung si lat. Datorita lor scolile si spitalele nu functioneaza la standerle UE. Datorita lor "munca la negru" a devenit ceva obisnuit in Romania. Guvernul Boc incearca sa rezolve o parte din aceste racile ale societatii, dar este foarte greu. Chiar daca traiesc in strainatate, ma intereseaza si urmaresc zilnic evenimentele din Romania, prin mass-media. Mi-am propus sa prezint in permanenta apectele negative ce se produc la noi in tara, cu speranta ca in viitorul apropiat acestea se vor remedia. Totul depinde de oameni si de alesii lor. Cu Dumnezeu inainte. Shalom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu