sâmbătă, 2 aprilie 2011

De ce nu suntem iubiti de vecini ?

Nu de mult am vizitat Olanda, tara lalelelor, tara de vis. Acolo am intalnit un roman, basarabean, casatorit cu o frumoasa olandeza. Am ramas uluit cum aceasta tanara, cu ochi albastri si un par auriu, a vorbit intr-o corecta limba romana. Am discutat cu aceasta tanara diverse probleme din viata ei de de zi cu zi si am intrebat-o cum a reusit sa invete asa de corect limba romana. Sotul meu m-a invatat aceasta limba, frumoasa, si pentru care ii multumesc. Nu suntem numai o tara de infractori, asa cum ne caracterizeaza domnul presedinte al Frantei, pentru care nu vreau sa ii mai pronunt numele, cel care nu vrea sa ne primeasca in spatiul Schengen. Suntem si altfel de cum ne vede Dumnealui. Am ascultat la Radio-Romania actualitati, un reportaj la care pur si simplu am plans. Tot un olandez, scriitor, a venit in Romania in anul 1973, s-a casatorit cu o romanca, si s-a stabilit in tara noastra. Acest olandez s-a indragostit de Romania si din inima a scris o carte: "Romania, dragostea mea". Deci avem si straini care ne iubesc si ne apreciaza la valoarea noastra reala. Am ramas stupefiat cand Romania a participat in anul 2010 la EUROVIZION, iar toti vecinii nostri, in afara de Republica Moldova, nu ne-au acordat nici un punct, cu toate ca piesa noastra era una din cele mai frumoase melodii. De ce suntem urati de vecinii nostri? Noi nu i-am cotropit niciodata, din contra i-am ajutat, si totusi nu ne suporta. Doamne ocroteste-i pe romani. Schalom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu