joi, 13 februarie 2020

"Popor ales" de Aurel Storin

Printre marii oameni ai culturii romanesti a fost si Aurel Storin nascut la 12 ianuarie 1937 in Bucuresti si trecut in nefiinta la 6 septembrie 2015. O mare parte din activitatea sa a fost dedicata scrisului. Mai bine de 50 de ani a fost secretar literar la Teatrul de Revista Tanase unde a scris peste 400 de texte pentru piese devenite unele dintre ele slagare. Cel mai mult a imperesionat poezia "Popor ales", pe care numai marele nostru Florin Piersic o poate interpreta la adevarata ei valoare.

Popor ales de pe pamant
Te cheama astazi Domnul tau
Popor umplut cu Duhul Sfant
Asa-ti vorbeste Dumnezeu:
Uneste-te poporul meu
Caci vremea e aproape!
Asa-ti vorbeste Dumnezeu:
Mai e putin din noapte!
Popor ales, popor sfintit
Te-ntreaba astazi Domnul tau:
"O pentru ce ai atipit?
Trezeste-te din somnul greu!
Trezeste-te poporul meu
Nu sta in nepasare!
Ca vine facatorul tau
Si via rod nu are!
Biserica, mireasa Mea
Ti-am dat vesmantul Meu curat
Cum este astazi haina ta?
Eu te intreb cum te-ai Pastrat?
Te apropie de mine-acum,
Te mai trezesc odata
Caci norii negri sunt pe drum,
Iar eu te vreau curata!
Te vreau la mine, te iubesc!
Biserica, poporul meu.
Si pentru tine curge iar o lacrima
Pe-obrazul meu
Ce scump e numele ce-l porti,
Ce scump e sfarsitul Sange
Dar iarasi nepasarea ta
Inima Mea o frange
Trezeste-te poporul Meu
Venirea Mea-i aproape!
Asa-ti vorbesteDumnezeu
Mai e putin din noapte.

Cu Dumnezeu inainte. Shalom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu