miercuri, 17 iulie 2019

Sa tinem seama de sfaturile unui medic cardiolog!

Este vorba de Cristian Udroiu, medic cardiolog la Spitalul Universitar din Bucuresti, al carui pacient am fost si eu. Multumesc lui Dumnezeu ca am avut norocul sa gasesc un om cu totul  deosebit  care a reusit sa-mi salveze viata. In urma unui infarct, in timp ce ma aflam in Olanda, am fost internat de urgenta la un spital din aceasta tara. Dupa analizele facute mi s-a spus ca trebuie sa fiu operat urgent pe cord deschis. Am refuzat acest lucru, rugandu-i pe medicii de acolo sa-mi propuna alte solutii. Domniile lor mi-au spus ca alte solutii nu exista decat operatie pe cord deschis. Atunci m-am deplasat la o clinica particulara din Stuttgart-Germania, la doctorul roman originar din Timisoara, pe nume Adrian Ursulescu. Domnia sa, dupa ce mi-a facut un control, mi-a spus ca poate sa-mi puna niste stenturi, fara sa-mi faca operatie pe cord deschis. Intrucat nu am avut posibilitatea sa platesc o suma de 50.000 de euro, domnia sa m-a indrumat sa merg la Spitalul de Universitar din Bucuresti, la domnul medic cardiolog Cristian Udroiu. Am procedat asa, iar dr. Cristian Udroiu, m-a operat urgent, aplicandu-mi doua stenturi, fara a mi se opri inima. Operatia a durat aproape doua ore, si multumesc lui Dumnezeu ca dupa aceasta operatie nu mai am nimic cu inima. Fratilor, pentru a avea o inima sanatoasa, asa cum ne invata medicii cardiologi, trebuie sa evitam consumul exagerat de sare, zahar si grasimi si  sa evitam fumatul, cel care omoara zilnic oameni nevinovati. Cu Dumnezeu inainte. Shalom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu