sâmbătă, 4 februarie 2017

Ceasul al 12-lea al PSD - Alde Tariceanu se apropie de sfarsit

Cunoscutul indragit solist vocal de muzica usoara, Calin Goia, din formatia de muzica Voltaj, s-a alaturat si el manifestantilor din fata Palatului Victoria, cantand o melodie mult apreciata de protestatari si de toti romanii cinstiti si corecti:
"Mai am doar 7 zile sa-i opresc,
Pe cei ce fara mila ma jefuiesc
Mai am 6 zile sa mai sper,
Ca n-o s-ajung in intunericul de ieri
Mai am 5 zile, si asta-i tot,
Sa ma ridic de jos, n-am sa mai pot
Mai am doar 4 zile sa schimb totul,
Caci lacrimile mele sunt Muresul si Oltul
Mai am 3 zile si nici o minune,
Nu va dura mai  mult, asa se spune
Mai am doar 2 zile, din pacate,
Vreau sa va vad iar, frate langa frate
Mai am o zi si doar un singur dor
Nu ma lasati, va rog sa mor."
Cei 5 celebri activisti de partid: Dragnea, Tariceanu, Melescanu, Nicolicea si Codrin Stefanescu, care supravegheaza tot ce misca in aceasta tara, isi permit sa afirme public faptul ca miile si sutele de mii de tineri ce protesteaza in toata tara impotriva guvernului Grindeanu sunt niste "tampiti". Acesti regi ai coruptilor dovediti, cu toate doctoratele pe care le au, nu reusesc sa inteleaga de ce aceste persoane ies zilnic in strada. Dupa gandirea lor bolsevica, acesti reprezentanti ai lumii coruptilor spun ca cei ce protesteaza nu sunt decat niste persoane care nu inteleg nimic, nu citesc nimic si ies in strada ca oile, ca niste ragalii. Dupa acesti imbecili, reprezentantii ambasadelor occidentale si conducerile lor, care au reactionat impotriva guvernului condus de Grindeanu, ar fi si ei niste "tampiti". In timp ce toata lumea este tampita, "adevarul adevarat" nu poate fi gasit decat la condamnatul penal, iubitul nostru conducator, Liviu Dragnea din Alexandria, nu din Egipt, ci Alexandria din Teleormanul nostru "dezvoltat". Mai avem inca un personaj care numai in capodopera lui Caragiale mai poate fi intalnit. Este vorba de Florin Iordache, din Caracalul nostru iubit, care dupa orice fraza trebuie sa pronunte obligatoriu cuvantul lui sfant "alta intrebare". Acest personaj care este ministrul nostru de Justitie nu are ce cauta in aceasta importanta institutie care apara tara de hoti si corupti. El procedeaza invers: apara hotii si coruptii de rigorile legii. Marele publicist, Cristian Tudor Popescu, este de parere ca in privinta celor doua ordonante de urgenta, elaborate de guvernul Grindeanu, acestea pot avea efecte devastatoare asupra PSD, un partid care nu peste putin timp ar ajunge ca PNTCD. Cu Dumnezeu inainte. Shalom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu