miercuri, 25 ianuarie 2017

O noua forma de protest: "Balada lui Liviu Dragnea"

Dupa ample manifestatii care au avut loc saptamana trecuta in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Galati, Sibiu, Brasov, Iasi, Constanta etc, impotriva Guvernului Grindeanu, numit de Liviu Dragnea, in prezent, opinia publica gaseste alte forme de protest, si mai ingenioase si pline de umor. Printre aceste proteste putem aminti si de "Balada lui Liviu Dragnea", care este compusa si cantata de tanara timisoreanca Marilena Mihailescu. Aceasta balada, fiind postata pe Facebook, a cucerit inimile romanilor avand sute de mii de vizualizari. In continuare voi reda continutul acestei balade satirice, care ar putea schimba comportamentul dubios al tov. Liviu Dragnea, care vrea sa gratieze politicienii certati cu legea:

"Mai Grindeane, mai Grindeane
Da o lege sa ma scape,
Sa raman in libertate,
Liviu Dragnea ma numesc
Si-n Parlament vreau sa pasesc.
Dar nu ma lasa condamnarea,
Sa incep sa aplic lucrarea,
Sa v-arat cat va iubesc!
Am vrut sa v-o dau pe Sevil,
O mare doamna cu mult stil.
Dar Iohannis m-a refuzat,
Eu pe Grindeanu l-am pasat,
Desigur eu l-am initiat
Cine te-a facut om mare,
Mai Grindeane, mai Grindeane,
Credeam ca ne-am inteles,
Ca o sa lucrezi intens,
Penalii sa-i gratiezi.
Cine te-a facut om mare,
Mai Grindeane, mai Grindeane
Cind Iohannis a sosit,
Fata ti s-a impetrit,
Elefantii i-ai zarit
Despre mine sa va spun,
Sunt Maco Man chiar bun
Mi-am tras gagica tinerica,
Putea sa-mi fie chiar si fiica,
Si am divortat de Bombonica.
Ma lupt penali sa gratiez,
Antena 3 sa premiez!
Dar la cum merge lucrarea,
Cred ca dau mana cu racoarea,
Si-o sa-ncep sa scriu la carti
Cine te-a facut om mare,
Mai Grindeane, mai Grindeane
Fa repede o mutare,
Sa se-nscrie in graba mare,
Pas cu pas in inchisoare
Da o lege sa ma scape,
Sunt in libertate,
Sa mai pun vreun ban deoparte
Ca acum imi este frica,
Ca ma lasa asta mica!
Si nu mai am Bombonica".

Cu Dumnezeu inainte. Shalom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu