duminică, 3 aprilie 2016

Frantuzoaica Clotilde Armand se destanuie

Recent, intru-un interviu acordat Ziare.com, doamna Clotilde Armand a declarat ca va candida pentru functia de edil la Primaria sectorului 1 din Bucuresti. Este de profesie inginer si a studiat la Ecole Centrale din Paris si la Massachussetts Institute of Technoloy din SUA. In prezent este directorul general al unui grup de firme de servicii de inginerie/proiectare si are in subordine 200 de ingineri. Domnia Sa declara ca este frantuzoaica prin nastere si romanca prin alegere si adpotie. Pana la varsta de 22 de ani nu stia nimic despre Romania, decat ce vazuse la televizor in decembrie 1989, despre executarea dictatorului Ceausescu. La varsta de 22 de ani, spune Domnia Sa, m-am intalnit cu viitorul meu sot roman, in SUA, unde amandoi eram studenti. Prima data am venit in Romania si am stat o saptamana in Bucuresti, oras care mi s-a parut ok. In anul 1999 ne-am casatorit si ne-am mutat in Bucuresti. Am obtinut cetatenia romana si am mutat copiii din invatamantul frantuzesc in cel romanesc. Din anul 2013 sunt membru fondator al Partidului Uniunea Salvati Bucurestiul. In prezent Filiala Sectorului 1 al acestui partid m-a ales sa candidez la functia de primar al Sectorului 1. Daca va fi aleasa, prioritatile vor fi in principal urmatoarele: Administratia sa nu puna bete in roate oamenilor de afaceri atunci cand vor sa investeasca, sa dezvolte turismul, sa fie puse in valoare toate cladirile de patrimoniu, avand in vedere ca multe dintre aceste imobile sunt amenintate de rechinii imobiliari, renovarea si reabilitarea tuturor locuintelor cu grad de seismicitate ridicat, asigurarea sigurantei omului de pe strada prin deblocarea trotuarilor ocupate de masini, indrumarea oamenilor sa foloseasca mai putin masina si mai mult transportul in comun sau cu bicicleta asa cum se procedeaza in Occident, degrevarea spitalelor de urgenta de oameni care merg acolo fara a avea o problema cu adevarat, prin crearea de centre medicale de cartier care sa preia aceste cazuri, crearea de piete agroalimentare unde sa vina tarani autentici sa-si vanda produsele. In Franta si alte tari din UE se organizeaza periodic piete volante. Nu trebuie sa confundam sectorul 1 cu Bulevardele Kiseleff sau Calea Victoriei, a spus Clotilde Armand. Mai sunt zone unde conditiile de locuit sunt rurale sau chiar sub-rurale, asa cum sunt cartierile Giulesti/Sarbi sau Chitila Triaj, unde oamenii nu au canalizare, gaze si asfalt. Toti primarii au promis, dar nici unul nu s-a tinut de cuvant. Cu Dumnezeu inainte. Shalom




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu