vineri, 18 septembrie 2015

Poetul, scriitorul, jurnalistul si politicianul C.V.Tudor a fost dus pe ultimul drum

Sicriul cu corpul neinsufletit al lui Corneliu Vadim Tudor a fost scos joi, 17 septembrie ac din Biserica Sfantul Gheorghe Nou, dupa o slujba oficiata de 16 preoti. Inmormantarea a avut loc la Cimitirul Ghencea Civil, cu onoruri militare, la care au participat mii de persoane care au depus flori, au aprins lumanari si au transmis condoleante familiei indoliate. Controversatul om politic, Corneliu Vadim Tudor, cel  care a fost senator si membru in Parlamentul european, s-a nascut la 28 noiembrie 1949 in Bucuresti, iar la14 septembrie 2015, inima lui a incetat sa mai bata, trecand in nefiinta, chiar pe patul Spitalului Militar din Bucuresti. El a lasat in urma o familie indurerata, pe cele 2 fiice, Eugenia de 21 de ani, pe Lidia de 25 de ani si pe sotia sa Doina, care-l plang de la trecerea sa in nefiinta. Cu cateva zile inainte de deces, Corneliu Vadim Tudor si-a presimtit Moartea, careia i-a inchinat si o poezie, intitulata "Ultima cafea": Hai Moarte, sa bem o cafea/ Ti-o fac cu cafea aromata/ Mai leapada-ti coasa cea grea si mantia asta ciudata/Te rog sa iei loc in fotoliu/Nu ma supara daca fumezi/Dupa cine esti, Moarte in doliu?/De ce tot suspini si oftezi?/E foarte fierbinte cafeaua/Nu te grabi ca te frigi/mai lasa-mi pe cer, inca steaua/Daca eu o sa mor ce castigi?/Ai venit sa ma iei in persoana/Prea mare onoare imi faci/Din toata specia asta umana/Numai pe mine ma placi?/Hai sa-ti ghicesc in cafea/E bine sa stii ce te- asteapta/O cumpana grea vei avea/Dar tu te descurci, esti desteapta/Esti tot timpul in criza de bani/Aici te asemeni cu mine/De ce sa fim noi dusmani?/Eu te inteleg cel mai bine/Lumea te aplauda de departe/In zvon de corrida ole!/Fii buna si-ntoarce-te, Moarte/Sa vad dupa tine ce e?/Acum esti captiva la mine/Am vrut sa-ti arat, draga mea/Ca nu -mi este frica de tine/Ti-am pus soricioaica-n cafea. Aceasta poezie a fost scrisa in noaptea de 6 septembrie, iar in ziua de 14 septembrie ac Corneliu Vadim Tudor a decedat. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Shalom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu