joi, 30 mai 2013

Sa ne respectam filozofia noastra crestina

Atat viata cat si moartea sunt fenomene care de-a lungul timpului au ridicat multe semne de intrebare, atat oamenilor, cat si civilizatiilor existente pe acest Pamant. Comunismul, cat a fost el de hulit, nu a distrus credinta in Dumnezeu, a lasat omul sa creada in El si l-a educat in concordanta cu principiile bunului simt. Astazi intalnim in presa noastra zilnica titluri socante cum ar fi: Barbatul care a nascut, Fertilizarea in vitro, Clonarea animala (dar si cea umana, pastrata in secret), Recoltarea de celule stem, Mamele surogat, Metodele moderne de contraceptie, Drepturile minoritatilor sexuale etc. Toate aceste subiecte nasc controverse, creand conflicte intre oameni. Cine altcineva ar trebui sa faca lumina in aceste situatii, decat biserica? Biserica are o mare obligatie de a interveni si a face ca oamenii sa nu se abata de la regulile crestine, care sunt sfinte pentru noi. Omul modern in lupta cu timpul cauta sa gaseasca un raspuns cat mai plauzibil in legatura cu sufletul nostru si care este adevarul adevarat despre viata si moarte. In prezent, Spiritismul a reusit sa se infiltreze foarte mult in mass-media cu scopul vadit de a induce oamenilor acea idee fantastica, ca se pot stabili contacte cu "lumea de dincolo", cu spiritele mortilor. Toate aceste activitati care au trecere la persoanele naive nu sunt altceva decat manifestari ale duhurilor rele, ale Satanei. Multa lume se intreaba, pe buna dreptate, ce se intampla cu omul dupa ce moare? Raspunsul se afla in Sfanta Scriptura, care de mii de ani este cea mai sigura calauza. Problema mortii este legata de problema Creatiei, deci cum Dumnezeu a creat omul pe Pamant. Sfanta Biblie ne spune clar ca Dumnezeu a facut omul din tarana Pamantului, Dumnezeu i-a suflat suflare de viata, si omul s-a facut un suflet viu. Daca am face o ecuatie simpla am deduce ca omul a fost creat din corp, plus suflare, plus suflet viu. Tot din Biblie rezulta ca toate sufletele sunt ale lui Dumnezeu, iar sufletul care pacatuieste, acela nu va rezista si va muri. Singurul care are nemurire este Dumnezeu, si care locuieste intr-o lumina de care nu poti sa te apropii, pe care nici un om nu l-a vazut, si nici nu-l poate vedea. Un ateu m-a intrebat daca cred in Dumnezeu, iar eu i-am raspuns ca da. El, acest necredincios, mi-a spus: l-ai vazut vreodata pe Dumnezeu? La care eu i-am raspuns ca nu l-am vazut. Daca nu l-ai vazut, atunci el nu exista mi-a spus raspicat ateul. Dar tu ai vazut vreodata muntii Himalaya, l-am intrebat eu, el spunandu-mi ca nu. Atunci, dupa spusele tale, acesti munti nu exista, si totusi ei exista, asa cum exista si Dumnezeu. Conform spuselor lui Solomon, sufletul dupa moarte se intoarce in pamant. Biblia ne spune ca suflarea este lumina pe care Dumnezeu a dat-o omului, care patrunde pana in profunzimea lui. Tot Biblia ne spune ca moartea este un somn linistit, pana la revenirea pe pamant a Mantuitorului nostru Isus Hristos. Dupa clipa mortii, urmatorul eveniment este Invierea pe care Domnul nostru Isus Hristos, fiul lui Dumnezeu, o va realiza. Aceasta este filozofia noastra crestina pe care o respectam de mii de ani. Cu Dumnezeu inainte. Shalom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu