duminică, 13 februarie 2011

Amintiri din "Epoca de Aur"

Imi aduc aminte cu tristete de perioada "EPOCII DE AUR", cand citeam 10 ziare care aveau acelasi continut: Partidul-Ceausescu-Romania. Zilnic gaseam in toate cotidienele noastre de "prestigiu" proslavirea fara scrupule a cuplului Ceausescu. Un popor de 20 de milioane de suflete, sa fie indobitocit in asa hal de 2 analfabeti mi se pare straniu ? Cum am putut sa fim asa de lasi si sa nu actionam pentru apararea drepturilor noastre elementare ? Cand cineva se ridica impotriva cuplului dictatorial, fortele opresive actionau imediat: individul este "nebun" si il trimeteau la spitalul de nebuni. Cand omul se intorcea de acolo era chiar nebun si devenea bufonul multimii. Asa actionau fortele represive ale cuplului Ceausescu, conform metodelor staliniste. Cum a reusit acest cuplu sa-i ingenuncheze pe romani ? Prin lasitatea noastra, prin indiferenta noastra si prin perceptul nostru daunator "capul plecat, sabia nu-l taie". Am suportat 50 de ani de umilinta, datorita in primul rand noua, care voit am acceptat sa fim oropsiti in asa hal. Daca si in prezent ne dezbinam intre noi, fara doar si poate, vom avea aceeasi soarta. Romani, treziti-va la realitate si nu mai acceptati prostia, lenevia si hotia fiindca ne autodistrugem. Cu Dumnezeu inainte. Schalom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu